Mindenszentek,ünnep_Tanítási szünet
Szülői Közösség gyűlése
BÁZISINTÉZMÉNYI jó-gyakorlat /Boldogságóra a Kneipp-módszertan alkalmazásával 6.A osztályban/
Országos Digitális Bementi mérés 6.A /természettudomány, idegen nyelv/
BÁBSZÍNHÁZ /alsó tagozat, bérletes előadás a Művelődési Házban/
FOGADÓÓRA
Karácsonyi fotózás
8:00 Országos Digitális Bemeneti mérés 5.A 11:00 Országos Digitális Bemeneti mérés 5.B /szövegértés, matematika/
8:00 Országos Digitális Bemeneti mérés 4.A /szövegértés, matematika/
1. ISKOLAELŐKÉSZÍTŐ FOGLALKOZÁS a leendő 1. osztályos tanulóknak és szüleiknek
EGÉSZSÉG-hét
ADVENTI FORGATAG a Szülői Közösség szervezésében /a város Főterén/
TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP _ Pályaorientációs nap
BÁBSZÍNHÁZ /alsó tagozat, bérletes előadás a Művelődési Házban/
HKSzCsPSzV
23456
111213
141820
2223242627
29

TÁMOP - A kompetencia alapú nevelés és oktatás fejlesztése Vépen

A megnyert összeg: 30.386.360.- Ft
Ebből az iskoláé: 21.473.966.- Ft

A pályázat felépítése a következő volt:

Tanárok felkészítése az új tanulásszervezési eljárások bevezetésére.

A kompetenciaalapú oktatás sikeres bevezetésének előfeltétele volt a pedagógusok sokirányú akkreditált képzésben való részvétele. A 2009/10-es tanév során 28 pedagógus 54 tanúsítványt szerzett, összesen 1710 tanfolyami óra keretében. A tananyagok elsődleges célja az volt, hogy megismertessék a pedagógusokkal az új tanulásszervezési eljárásokat, a digitális eszközök használatát, az integrált nevelés lehetőségeit, valamint mindezek gyakorlati megvalósításának módjait. A projektben megfogalmazott célok elérését 8 szaktanácsadó 11 szakfeladaton 510 szakértői órával segítette.

Megfelelő taneszközök beszerzése. A bevont pedagógusok munkáját notebook-ok segítették. Sok modern eszközzel gyarapodott intézményünk: nagy teljesítményű fénymásolók, fényképezőgép, nyomtatók, számítógépek, projektorok, informatikai eszközök.

Pénzügyi és szakmai tervek készültek egész tanévre. A pedagógusok plusz munkáját anyagiakkal is elismerhettük.

Az intézmény egész évben megvalósíthatta önálló innovációit.

Ilyenek voltak:

Angol, német képes szótár.

Víz minden formában.

Öko iskolai programok, amelyek egész évben színesítették a tanulók életét.

Nagy sikere volt a 3 hetet meghaladó projekteknek:

Időutazás az ókori Hellászba

Ismerkedés Ausztráliával és Új Zélanddal

 

A projektzáró napokon az egész tanulóifjúságon kívül a szülők és a fenntartónk képviselői is részt vettek (pl: a görög projektnél görög salátát készítettek a tanulók, olimpiai számtanórát tartottunk, rajzoltak, festettek és készült egy görög hajó, melyen képzeletben utazhattak. Örök emlék marad a tánc, vagy a győzteseknek a babérkoszorú.)

Egész évben alakíthattuk, formálhattuk programunkat, helyi tantervünket, hogy a korszerű módszerek, eljárások dokumentumainkban is megjelenjenek.

Jó gyakorlatokat is vásárolhattunk, így több iskola pozitív tapasztalatait is beépíthetjük oktató-nevelő munkánkba.

ÖKO-s programjainkat az erdei iskolai környezetben is kipróbálhattuk.

Rendkívül mozgalmas tanév volt a 2009/2010-es év hisz négy különböző helyen folyt a tanítás. Ilyen körülmények között kellett a TÁMOP program elvárásainak is megfelelni.

A projekt előkészítése már 2009 tavaszán elkezdődött. A Hatos Ferenc Általános Iskola pedagógusainak nem ez volt az első EU-s pályázata, hiszen már 10 éve sikeresen részt vettünk intézmények nemzetközi együttműködésében. (Több fejlett nyugat-európai ország oktatáspolitikáját tanulmányozattuk.)

Kapcsolódó dokumentumok