A tavaszi szünet utáni első tanítási nap
Digitális országos mérés 6.B
Digitális témahét a felső tagozaton
Digitális országos mérés 6.A
Költészet napja
A Holokauszt áldozatainak emléknapja
Országos digitális mérés 6.A
3. HATPRÓBA verseny
Anyák napi fotózás
Országos digitális mérés 6.B
Erdőpedagógiai foglalkozások az 1. és a 2. évfolyamokon
1. osztályosok beiratkozása a 2024/2025. tanévre
1. osztályosok beiratkozása a 2024/2025. tanévre
FENNTARTHATÓSÁGI TÉMAHÉT - alsó tagozat
Papírgyűjtés _ Művelődési Ház udvarán
Föld napi program a 3. és 4. évfolyamon
FOGADÓÓRA
Országos digitális mérés 8.A
Böde Péter vándormeseíró
Országos digitális mérés 8.B
Ásványbemutató és vásár
HKSzCsPSzV
1234567
91314
2021
232728
30

TÁMOP - A kompetencia alapú nevelés és oktatás fejlesztése Vépen

A megnyert összeg: 30.386.360.- Ft
Ebből az iskoláé: 21.473.966.- Ft

A pályázat felépítése a következő volt:

Tanárok felkészítése az új tanulásszervezési eljárások bevezetésére.

A kompetenciaalapú oktatás sikeres bevezetésének előfeltétele volt a pedagógusok sokirányú akkreditált képzésben való részvétele. A 2009/10-es tanév során 28 pedagógus 54 tanúsítványt szerzett, összesen 1710 tanfolyami óra keretében. A tananyagok elsődleges célja az volt, hogy megismertessék a pedagógusokkal az új tanulásszervezési eljárásokat, a digitális eszközök használatát, az integrált nevelés lehetőségeit, valamint mindezek gyakorlati megvalósításának módjait. A projektben megfogalmazott célok elérését 8 szaktanácsadó 11 szakfeladaton 510 szakértői órával segítette.

Megfelelő taneszközök beszerzése. A bevont pedagógusok munkáját notebook-ok segítették. Sok modern eszközzel gyarapodott intézményünk: nagy teljesítményű fénymásolók, fényképezőgép, nyomtatók, számítógépek, projektorok, informatikai eszközök.

Pénzügyi és szakmai tervek készültek egész tanévre. A pedagógusok plusz munkáját anyagiakkal is elismerhettük.

Az intézmény egész évben megvalósíthatta önálló innovációit.

Ilyenek voltak:

Angol, német képes szótár.

Víz minden formában.

Öko iskolai programok, amelyek egész évben színesítették a tanulók életét.

Nagy sikere volt a 3 hetet meghaladó projekteknek:

Időutazás az ókori Hellászba

Ismerkedés Ausztráliával és Új Zélanddal

 

A projektzáró napokon az egész tanulóifjúságon kívül a szülők és a fenntartónk képviselői is részt vettek (pl: a görög projektnél görög salátát készítettek a tanulók, olimpiai számtanórát tartottunk, rajzoltak, festettek és készült egy görög hajó, melyen képzeletben utazhattak. Örök emlék marad a tánc, vagy a győzteseknek a babérkoszorú.)

Egész évben alakíthattuk, formálhattuk programunkat, helyi tantervünket, hogy a korszerű módszerek, eljárások dokumentumainkban is megjelenjenek.

Jó gyakorlatokat is vásárolhattunk, így több iskola pozitív tapasztalatait is beépíthetjük oktató-nevelő munkánkba.

ÖKO-s programjainkat az erdei iskolai környezetben is kipróbálhattuk.

Rendkívül mozgalmas tanév volt a 2009/2010-es év hisz négy különböző helyen folyt a tanítás. Ilyen körülmények között kellett a TÁMOP program elvárásainak is megfelelni.

A projekt előkészítése már 2009 tavaszán elkezdődött. A Hatos Ferenc Általános Iskola pedagógusainak nem ez volt az első EU-s pályázata, hiszen már 10 éve sikeresen részt vettünk intézmények nemzetközi együttműködésében. (Több fejlett nyugat-európai ország oktatáspolitikáját tanulmányozattuk.)

Kapcsolódó dokumentumok