Országos digitális mérés 7.A
Országos digitális mérés 7.A
Ünnepség a Középiskola nagytermében
Nemzeti ünnep - tanítási szünet
Bábszínház az alsó tagozaton
3. BOLDOG ISKOLÁK TALÁLKOZÓJA
Országos digitális mérés 7.A
Országos digitális mérés 6.B
Országos digitális mérés 6.A
NYÍLT NAP _ a leendő 1.osztályos tanulóknak és szüleiknek
A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap
Tavaszi szünet
HKSzCsPSzV
123
4568910
11121617
18222324
293031

Ökoiskola bemutatkozó

„Az Ökoiskola Cím azon iskolák munkájának legmagasabb szintű állami elismerése, melyek iskolafejlesztési, pedagógiai munkája kiemelkedően magas színvonalon képviseli a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiája értékeit.”

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Vidékfejlesztési Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet nyílt pályázatán iskolánk 2013. decemberében elnyerte az Ökoiskola címet.

Mit jelent az, hogy ökoiskola?

Az ökoiskolák olyan iskolák, melyek tevékenységüket oly módon igyekeznek végezni, hogy közben a lehető legnagyobb mértékig megpróbálják tiszteletben tartani az élővilág érdekeit és megpróbálnak minél kisebb károsodást okozni az ökoszisztémának. Abban különböznek egy átlagos iskolától, hogy nemcsak a tanításban érvényesülnek a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiai elvei, hanem az iskolai élet minden területén; az iskola működtetése terén, az energiagazdálkodás, a környezetvédelem, az egészséges életmód, a programok, rendezvények, túrák szervezése, a hulladékgyűjtések területén is. A pedagógusok feladata, hogy mindezt játékosan becsempésszék a tanulók mindennapjaiba.

Az ÖKOISKOLA cím kötelez!

A címet már két alklommal elnyertük, 2013-ban és 2016-ban. Az idei tanévben szeretnénk benyúkjtani az Örökös Ökoiskola Címet. Reméljük kitartó lelkesedésünkkel és sok-sok színes programmal hatni tudunk gyermekeinkre, hogy elhiggyék, sokat tudnak tenni környezetük és jövőjük érdekében.

„Szemléletet csak úgy lehet formálni, ha minden tantárgyban és minden iskolán kívüli programon törekszünk arra, hogy diákjaink ne elszigetelt ismereteket szerezzenek, hanem egységes egészként lássák a természetet, s benne az embert. Megtanítjuk őket arra, hogy a természetben tapasztalt jelenségek okait keressék, kutassák a köztük rejlő összefüggéseket. Így válhatnak a gyerekek majd tudatos környezetvédővé, a természetet féltő, óvó felnőttekké. Pedagógiai Program – Környezeti nevelés

 

Kovácsné Csákvári Beatrix

ÖKO-Sport munkaközösség vezető

ÖKO