Országos digitális mérés 7.A
Országos digitális mérés 7.A
Ünnepség a Középiskola nagytermében
Nemzeti ünnep - tanítási szünet
Bábszínház az alsó tagozaton
3. BOLDOG ISKOLÁK TALÁLKOZÓJA
Országos digitális mérés 7.A
Országos digitális mérés 6.B
Országos digitális mérés 6.A
NYÍLT NAP _ a leendő 1.osztályos tanulóknak és szüleiknek
A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap
Tavaszi szünet
HKSzCsPSzV
123
4568910
11121617
18222324
293031

Diákönkormányzat

Iskolánk diákönkormányzata elsődlegesen a tanulók érdekeinek képviseletére jött létre. Emellett azonban fontos a szabadidős programszervezési, közösségszervezői tevékenysége is.

Programjainkat a hagyományok ápolásával, ugyanakkor új, sokszínű feladatok, célok kitűzésével tervezzük.

Ahhoz, hogy a diákönkormányzat megfelelően működjön elengedhetetlen, hogy a diákok ismerjék és tudják alkalmazni a tanulói, diákönkormányzati jogokat.

A tanulók javaslata alapján keressük azokat az új elemeket, amelyekkel még vonzóbbá, tartalmasabbá tehetjük programjainkat. A diákok több örömöt lelnek az általuk szervezett programokban, sikerélményhez juttatja mind a programot előkészítő, mind az abban részt vevő tanulókat. Diákgyűléseket tartunk, ahol tájékoztatjuk iskolánk tanulóit a diáktanács munkájáról, az éves programról.

Céljaink:

  • A tartalmas iskolai élet kialakítása a nevelőtestület támogatásával. A tanévet akkor tekinthetjük sikeresnek, ha a hagyományos rendezvények, iskolánkban szokássá vált programok mellett új elemekkel is gazdagíthatjuk a mindennapokat.
  • Az intelligens kommunikáció és a Házirend hatékony betartása érdekében, valamint a tanulók közösségi tevékenységének ösztönzésére segítjük az osztályfőnöki munkacsoportot .
  • Az ÖKO iskolai program hatékony megvalósítása érdekében aktív segítői vagyunk az eseményeknek. Együttműködésünk akkor lesz sikeres, ha a környezetvédelmi, takarítási, egészséges életmódra nevelő rendezvényeken minél több diák vesz részt.
  • Részt kívánunk vállalni a projektek és a témahetek lebonyolításában, akár önálló programokkal is.
  • Célunk az alsó és felső tagozatos diákok szabadidős programjainak összehangolása, egységes éves munkaterv elkészítése, a projektek és témahetek programjainak közös tervezése.

Működési területeink, feladataink:

  1. A tanulók érdekeinek képviselete az iskolavezetésben, a nevelőtestületben és az iskolaközösségben.
  2. A diákok mindennapi életének megszervezése, az iskola belső kommunikációs csatornái:
  • az iskola aulájában és folyosóin elhelyezett hirdetőtáblák szerkesztése  /DÖK, ÖKO, versenyek stb./
  • a diákok folyamatos tájékoztatása programokról, rendezvényekről és az őket érintő iskolai eseményekről a hirdetések megszervezésével, diákgyűlések alkalmával
  • rendszeres jelenlét a különböző kommunikációs csatornákon, diákcikkek, rajzok, fotók, információk az iskolai életről, élménybeszámolók
  • osztályönkormányzatok rendszeres bevonása az osztályközösségeket érintő feladatokba

3.  A társadalmilag hasznos munkák irányítása:

  • papírgyűjtés évente kétszer ősszel és tavasszal
  • hasznos elem és mobiltelefon gyűjtése folyamatosan
  • PET palack gyűjtése ÖKO programhoz kapcsolódóan
  • hulladékgyűjtés akciószerűen – pl. elektronikai hulladékgyűjtés
  • őszi és tavaszi nagytakarítás

4.   Kulturális rendezvények segítése:

  • iskolai ünnepélyek, megemlékezések
  • rendezvények, kiállítások, közösségi szabadidős programok szervezése
  • Diáknap
  • Farsang
  • Iskolai projektekben és témaheteken való részvétel

5.  ÖKO programok segítése

  • parkosítás, szépítés, madáretetés
  • ÖKo programok, „Egészség” c. témahét, ÖKO napok
  • Környezetvédelmi projektjében részvétel
  • vetélkedők, környezetvédelmi versenyek, rajzversenyek

6.   Sportrendezvények, kirándulások, túrák szervezése

7.   Külső kapcsolatok ápolása:

  • szellemi és sportversenyek lebonyolításában való közreműködés
  • Tudás Fája Közalapítvány
  • Művelődési házzal közösen szervezett programok
  • A helyi újsággal kapcsolat

Diákönkormányzatot segítő tanár: Reiner Dóra