TANÉVNYITÓ ÜNNEPSÉG
1. tanítási nap
Művészeti Iskola, szakkörök, egyéb foglalkozások kezdete
Szülői értekezlet az 1.E, 2.E, 2.B osztályokban
10 éves Vép Városa
Művészeti Iskola - Szülői Értekezlet
DOB BEMUTATÓ
Szülői értekezlet a 3.A, 4.A, 4.B osztályokban
Szülői értekezlet a felső tagozaton 5-8. osztályokban
Papírgyűjtés /Bozzai, Kenéz, Pecöl/
Papírgyűjtés /Vépl/
A Szülői Közösség gyűlése
HKSzCsPSzV
3468
1011131415
16171819202122
26272829
30
Versmondo 2019
Partnerek
BoldogiskolaDigitális NaplóFenntarthatósági témahétVandoRobot

Ökoiskola bemutatkozó

„Az Ökoiskola Cím azon iskolák munkájának legmagasabb szintű állami elismerése, melyek iskolafejlesztési, pedagógiai munkája kiemelkedően magas színvonalon képviseli a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiája értékeit.”

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Vidékfejlesztési Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet nyílt pályázatán iskolánk 2013. decemberében elnyerte az Ökoiskola címet.

Mit jelent az, hogy ökoiskola?

Az ökoiskolák olyan iskolák, melyek tevékenységüket oly módon igyekeznek végezni, hogy közben a lehető legnagyobb mértékig megpróbálják tiszteletben tartani az élővilág érdekeit és megpróbálnak minél kisebb károsodást okozni az ökoszisztémának. Abban különböznek egy átlagos iskolától, hogy nemcsak a tanításban érvényesülnek a környezeti nevelés, a fenntarthatóság pedagógiai elvei, hanem az iskolai élet minden területén; az iskola működtetése terén, az energiagazdálkodás, a környezetvédelem, az egészséges életmód, a programok, rendezvények, túrák szervezése, a hulladékgyűjtések területén is. A pedagógusok feladata, hogy mindezt játékosan becsempésszék a tanulók mindennapjaiba.

Az ÖKOISKOLA cím kötelez!

A címet már két alklommal elnyertük, 2013-ban és 2016-ban. Az idei tanévben szeretnénk benyúkjtani az Örökös Ökoiskola Címet. Reméljük kitartó lelkesedésünkkel és sok-sok színes programmal hatni tudunk gyermekeinkre, hogy elhiggyék, sokat tudnak tenni környezetük és jövőjük érdekében.

„Szemléletet csak úgy lehet formálni, ha minden tantárgyban és minden iskolán kívüli programon törekszünk arra, hogy diákjaink ne elszigetelt ismereteket szerezzenek, hanem egységes egészként lássák a természetet, s benne az embert. Megtanítjuk őket arra, hogy a természetben tapasztalt jelenségek okait keressék, kutassák a köztük rejlő összefüggéseket. Így válhatnak a gyerekek majd tudatos környezetvédővé, a természetet féltő, óvó felnőttekké. Pedagógiai Program – Környezeti nevelés

 

Bándoliné Pájer Éva

intézményvezető helyettes

ÖKO